Line][Age Aurelia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Line][Age Aurelia

Gracia Server

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

For the Admin

Go down 
2 posters
AuthorMessage
theDEATH

For the Admin Empty
PostSubject: For the Admin   For the Admin Icon_minitimeMon Sep 29, 2008 11:09 am

I have a sugjestion about Fixing the"Login Problem" wich is actualy Something else Smile (the server crushes)

becouse my english is not so Good , and the Gm`s Are Bulgarians (Me too) i`ll write thin in BG .. sorry about that but i`m not sure if they will understand me if i write it in "English" Razz
and i realy dont think that they read the Bulgarian Forum below. Sry again .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Predpolagam che servera zabiva zaradi ne mnogo Moshtniqt Kompiutar .. i vse pak sled restart nqma lagg , nqma problemi nikakvi...

Ako napravite Autorestart na servera na vseki 4 chasa .. tozi problem shte bade reshen ( pone dokato ima po 20-tina dushi online .. ako stanat poveche she si trqbva po dobro PC Razz )

Ako neiskate da napravite autorestart zaradi Respawna na Bosovete, i Nemojete da napravite taka che sled restart Statusa na Bossovete da se zapazva.......
(Primer- Boss s respawn time 4 chasa, Bossa umira, servera se restartira sled 1 chas, sled restarta bossa ne e respawnat a mu ostava oshte 3 chasa do respawn.)
..... ako ne mojete da napravite tova .. Zapitaite se koe e po dobre .. Horata v servera da biqt RB-s po chesto ...ili Horata v servera prosto da se otkajat ot nego, zashtoto ako trqbva da sam chesten toq problem pochva da ni pisva na Vsichki.

Autorestarta e Nai prostoto i barzo reshenie na toq problem.. dori i da go napravite Vremenno dokato Ounera uspee da upgreidne PC-to.

MOLQ VI SE Napravete neshto !
Back to top Go down
Nik
[L2 Aurelia] Server Develper

For the Admin Empty
PostSubject: Re: For the Admin   For the Admin Icon_minitimeTue Sep 30, 2008 4:48 am

This issue can be fixed only when the owner buy more RAM memory... his RAM memory is 2048MB, and its not enough to handle the server as i see...
Dont know if auto-restart will fix it but i will try

P.S Other 2 servers are using my L2J Server Pack and they dont have issues... so i cant fix it... only the owner can, by buying more RAM memory
Back to top Go down

For the Admin
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Line][Age Aurelia :: L2Aurelia Related :: General Discussion-
Jump to: